Temmuz 05, 2010

Runaway Train





...Gecenin bir yarısı ağlamaklı sesle konuşuyorum

Kaçış noktası olmaz ya bazen 
Gideceğin herhangi bir güvenli yer
Tutunabileceğin bir el olmaz ya bazen
Ya da onca gözün arasından onu bulamazsın
Arkandan öylesine bir aşkla..

Belki de o gece en kötüsüydü olanların
Konuşamadım
Konuşmalarım içimde tıkandı, kaldı.
Neler hissedeceğimi bilemediğim
Her şey bir anda bitmişti 
Oysaki ne çabuk
Kimse görmedi olanları
Her şey bir anda başlamak için bekliyordu 
Aynı zamanda,bir başka vagonda
Kaçış trenlerine binmek için
Dibi gözükmeyen düşüncelere dalıyordum
O dedi, o neyi dedi?
Bugüne kadar ne kadar tanıştık ki
Gerçek olan hiç birşeyle
Bir sürü kelime..

Tekrar yalnızlık,
Duvarlara yazılı olan bir şeydi.
Ama sensiz kalamazdım
Dünya belki harabe
Belli belirsiz gelecekler
İstenmeyen geçmişlerle dolu
Ama seninle yürüdüğüm yolu biliyorum
Yüzünü ellerimin arasına almayı seviyorum
Tek bir aşk mektubu olmadan,
Sahte sevişmeler olmadan,
Kimliksiz vücutlar olmadan..

Her şey senin kadar gerçek
Buralardan çok uzaklarda
Dün gibi değil
Hiçbir şey dün gibi olmamalı.
Artık yaşadığımı hissediyorum
Dokunduğun her yer yanıyor
Haftalarca aylarca göremedim, farkedemedim
Şimdi
Senin ellerini tutuyorum.
Onları bırakmak istemeyeceğim kadar sıkı tutuyorum.
Bilmek istemiyorum geleceğimiz hakkındaki soruları 
Düşünmek istemiyorum yaşadıklarımızı
Tek bir şey
Sana inanıyorum

Bir aşk yarat benim olan, uzaklarda tutkuları olsun 
Kaçışları, yok oluşları asla.
Bir aşk yarat dünyasız bir çeperden
Silinmesi gereken yüzlerden arınsın
Düşlerimizden bir çeper yarat benim olan
Senin ve benim olanla büyüyen
Var olan
Oldukça uzaklara götürebilen ikimizi
Kaçış trenimize binelim
Onlarsız 
Onlarsız
Onlarsız.



Seni seviyorum

Hiç yorum yok: