Mayıs 08, 2011

Hey hey, my my

...
Bugün denize baktım uzun uzun
Geçti vapurlar, insanlar geçti
Zamanda öyle bi hızlı akıyor ya...
Yan yana yürüdüğümüzü düşündüm
Geçenlerde, eskilerde, hatta daha da eskisi gibi
Öyle çok bir şey yazamadım
İçimden geçti de yazmadım
Kalabalıktı bugün 
Müzikler yine düşündürdü seni işte,
Sonra hem annemleydim
Aldım gönlünü onun
Lafın geçti, iyi dileklerini de ilettim.
Bazı durumlar oluyor ya
Yok gibi geliyor birçokları yanımda
İyi ki varsın sen.

Uzakları seçicez elbet bir gün
Dediğin gibi.
Hep başka şeyler demek istiyorum
Ama gereksiz geliyor sonrasında
Belki de şu doğru olur
Sakın uzaklaşayım deme benden
Çünkü ben seni kalbimden çıkarmıcam
O koca yüreğinin
Ve kimi zaman yorgunluk kimi zamansa mutlulukla bakan
Gözlerinin bir anlamı var benim için
Fazlasıyla.
En çok onlardan korkardım ya eskiden..
Baktığımda kaybolmaktan,
Aşkı görmekten,
Aşkın ve umudun yan yana bitirim ikili gibi dolaşmasından;
Bitmeyeceğini sanardım..

Haricinde ben hep konuşurum
Şikayetlerim olur.
Durmadan aklımı kurcalayan şeyler
Mantıksız kelimelerim
Ya da seni rahatsız eden durumlarım
Ve dahası..
Mantık aramak yanlış ama çoğu zaman




Ne mi diyorum ben
yazayım dedim işte
neden bakıyorum öyle başıboş
düşünceli düşünceli

düşünüyorum işte
geri istiyorum hayatımı bazen
seni,
yazmayı, çiziktirmeyi
geçmişi temizle tuşunu arıyorum
yoruluyorum sonrasında
uyuyorum uyanıyorum.




çoğu zaman bana tutunmanı istiyorum
yanında olduğumu bilmeni
seni deli gibi sevdiğimi


dünyada kayda değer bir şey varsa
onu da sen anlattın
uzunca ve en anlamlısıyla
boşlukları dolduran koca bi demet sevginle
en iyisi olan, kalbinle
teşekkürler sevgilim.



http://fizy.com/#s/1mpiut (dinlenilesi şarkıdır, öneririm)

Hiç yorum yok: