Temmuz 03, 2009

Drunken Butterfly

09.06.09


Bugün rüzgâr solgun
Deniz durgun
Hüzün perdeme konmakta
Bir yaş daha kaymakta hayattan
Dün bulutluydu hava
Bugün güneşli

Biçimsiz dünya
Garip Maviler Cehennemi

Hayaletler peşimden koşmakta
Vurgun yedim bugün
İster sevinirim ister üzülürüm
Nasılsa dünya benim olmakta

Şuan bütün sarhoşlukla , mayhoşluklar
Bir boşlukta…
İçimde oluşan cehennem çukurunda

Beyaz orman
Gel beni kurtar
Izdıraplarımdan…

Bilinmezlik gezegenine çek
Ben boğulmaktayım
Nefesim durmakta
Donuk kalp atışlarım
Dalmaçya rüyalarımda
Ben savaşmaktayım
Şeytanlarım benim olmakta

Oyuk bir müzik
Beni baştan çıkartmakta
Bacaklarımdan kara sular akarken

Sevgililerim
Kan kırmızısı gökyüzülerim
Gözlerimdeki ateş renklerim

Filozoflar Parkına hoş geldiniz
Numara: 11
Sokaklar benim göğüslerim..

Hiç yorum yok: