Temmuz 03, 2009

Düşler Uzakta

Aradığım düşler burada mı merak ediyorum
Ucuza sattığım düşler…
Kolye ucuna yazdığı bir harf kiminin
Kiminin dudaklarına değen sigarası

Kirli çamaşırlar gibi ortalığa saçtığımı biliyorum düşlerimi
Balmumum eriyor
Göz bebeklerim bir büyüyor bir küçülüyor hemen şimdi
Aradığım düşler kanepede uzanmış uyuyor
Bir eli karnımın üstünde diğer eli karnının…
Elleri sevdaların nemli dudakları…

Büyük pencerenin önünde yan yana duruyoruz
Seyrediyoruz rasgele geçenleri
Gözlerini dikmiş bakıyorsun
Kamburu çıkmış bir ihtiyar sopasıyla
Kim bilir ne düşünüyorsun…

Seni inceler oldum bir anda
Hiç kaçırmadığım gözlerim
Bir anda kırpar oldu

Nerede ne zaman kaç kere yaşadık kim bilir
Bu sahneyi
Kaç kere kaydettik bunları not defterine
Telaffuzu zor
Dudakları kurutan birer dalga kabuğu
Birbirini tamamlıyor
Yine ,yine ve yine…
Uzaklaşamıyorum aradığım düşlerimden
Bir adım bulut mesafesi kadar uzakta…

Hiç yorum yok: