Kasım 04, 2009

havada yakalamış

şarkıcı 50 dolarlık purolar içer
ve sahneye çıkıp şarkı söylemeye başladığında
kadınlar ona külotlarını fırlatırlar.
bazı külotlar çantalarından çıkar
bazıları ise üstlerinden.
aşk şarkıları söyler,
istedikleri de budur zaten,şarkı
söylerken sallanıp terler
biraz.
Sinatra'yla kıyaslanmaz tabii ki
ama iyi birine benziyor-
bir enerji dalgası yayıyor,bahçıvanım
ya da tamircim olsaydı
severdim onu muhtemelen.

tanıdığım bir hostes bana bir keresinde
şöyle dedi:''domuzun tekidir.uçuş sırasında hosteslerden birini
tuvalete sokup düzdü ve
kız bel soğukluğu kaptı.adını duymaya bile
tahammülüm yok artık.''

alın işte:aşk bir kez daha çuvalladı.
böyle bir yerde yaşıyoruz ve sürekli başımıza geliyor.

ben hiç bel soğukluğu kapmadım ama ben de
külot bombardımanına maruz kalsam
birkaç kez kapmış olurdum
muhtemelen.

ve şarkı söyleme tarzına zararı dokunduğunu da
sanmıyorum.parayı onun için
ödüyorlar.

Charles Bukowski

Hiç yorum yok: