Aralık 10, 2009

En sonunda mazeretsiz gidiş yolu


Ufak bir değişiklik
Yatağımda bağdaş kurarak oturmuş aşağıdan geçen yağmur bulutlarına bakıyordum bir taraftan da No Surprises çalıyordu.Bu aralar oldukça dinliyorum radioheadi belki de onları dinlediğimde bir şey kaybetmeyeceğimdendir.Baş ucumda baş aşağı sallanmakta olan Hendrix posterini düzeltmekle uğraşmaya koyulacaktım ama post-itlerin yapışkanı azalmış heralde tutmuyordu aramak için aşağı inmeye karar verdiğim sırada kapının altından bir ilan attılar.Kızlar 7/24telerdi kütüphanede.Junior olmanın verdiği zorluklarla derslere abanıyorlar ellerinden geldiği kadar.Her gün bir başka baş belası ödev çıkıyor başlarına.İşleri zor.Şimdiden ben bile 'öh bu maillerde neyin nesi herbirinde farklı bir işkence!' diye bakıyorken...Elime aldım ilanı ve okuduğum şey hoşuma gitti biraz da gitmedi belki de.

Müzikus, geleneksel "Kampüste Jazz Var!" konserleri kapsamında, bu sene İlhan Erşahin ile birlikte Istanbul Sessions grubunu ağırlıyor. Türkiye'nin en başarılı caz ustalarından biri olan İlhan Erşahin'e Alp Ersönmez'in groovy bası, Turgut Alp Bekoğlu'nun güçlü davulları ve İzzet Kızıl'ın kıvrak ritimleri eşlik ediyor.

Şimdiye kadar Akbank Caz Festivali, Babylon,Bahçeşehir Üniversitesi ve Boğaziçi Üniversitesi'nde çeşitli konserler veren başarılı grubu ilk defa ÜCRETSİZ izleme şansına sahipsiniz.
15Aralık'ta Istanbul Sessions Sabancı Üniversitesi'nde bizlerle :)

Saat 20.00’de başlayacak konserin sonrasında 22.15 Kadıköy ve 22.30 Taksim servisleri ile şehre dönme imkanı da mevcut.Caz müziğe tam anlamıyla doyacağınız konserimizi sakın kaçırmayın!

Hiç yorum yok: