Aralık 29, 2009

Sürtük

Rüyalarım boğuklaştı
Derin bir nefes al!
Haykırıyorum ismini
Kuşkusuz çok terliyorum
Soyunuyorum
Dönüyorum yatağımın içinde

Sabah olmuyor
Uykum kaçtı
Düşüncelerimde bir adam
Yaklaşan.. nefes alıp veren..
İstiyorum,onu çok istiyorum.
Yüzüyorum duvarlarda
Geçmek mümkün değil

Beni boğuyorsun
Öldürüyorsun sonra tekrardan aynı şey...

Öpmelerin pek bir yakıcı
Ellerim neden bağlı
Nefesim hızlanıyor 'hahhh hahhhhh!'

Sabah doğdu
Güne başlama saatleri
Öylece yataktan çıkıveriyorum
Aynalar gösteriyor gözlerini
Gözlerimi kapadığımda gördüğüm gibisin
Biliyor musun şimdi farkettim
Senin öpmelerinle güzelleşiyorum
Canımı yakıyor

Ama gülesim var sana
Planların işlerliği
Yaptıkların yetmedi
Ellerin beni duvara yapıştırmaya yetti
Aşk sancıları bacaklarımı hissizlieştirdi
Ey avcı
Sen beni böyle otlakta bıraktığın sürece bende avlanmayı öğreniyorum
Sonra tekrar ve tekrar sömürdüğün kalbimi almaya geliyorsun.

2 yorum:

maRLa dedi ki...

çok güzel,,

Drunken Butterfly dedi ki...

keşke bunlar olmasaydı diyorum bazen isteksizce ama yaşadıklarımızın her bir anı önemli..