Aralık 24, 2009

Sindirerek içime çekiyorum seni

Şimdi mutluyuz..
peki yarın için düşündüklerimiz..
ne kadarı yapay ne kadarı merhamete bırakmış ellerini
sabaha nasıl kalkacağımız önemsiz
önemsiz yer ve zaman
varlığı yetiyor..
burnumun ucunda nefesi burnuma değiyor.

hissettiklerimi bende anlayamıyorum
sadece hayal mi gerçek mi anlayamadığım şeye doğru eğiliyorum
öpüyorum
sarılıyorum ardından tekrar ardından..
ama onu hiç istemediğim kadar istiyorum
bu seferki ayrılık çok geldi
düşünceler solgun
şimdi düşünceler yersiz
bazen oluyor ya burnumu çekiyorum
öyle ki aklıma tek bir görüntü geliyor o zamanlar
neden bu kavuşamama neden bu bulutlar neden bu rüzgarın tersi
neden seni sevmek seni aramak her şeyde
sorular neden bitmiyor neden rahat bırakmıyorlar peşimizi onlar
istediğim sadece ufak bir sevmek-sadece ufak bir sevmek..

elleri omuzlarımdayken mutluyum elleri yüzümde
sular akıyor hızlı hızlı üstümüzden
bir yandan da üşümek
titremek içten içe kusursuzluğunun yanında
bırakmak ellerine ıssız bedenleri
yeniden keşfetmek doyasıya.

mutluyum sorgulamadan geçmişi
mutluyum ardına dönüp bakmadan
öylece kalsın istiyorum zaman,hiç ilerlemeden.

not: 24.12

2 yorum:

.. dedi ki...

seviyorum böyle sabancı insanlarını..

Drunken Butterfly dedi ki...

yeraltında dolanırken rastlaşmak güzel..sevindim